Jak jsem již několikrát říkal, naše focení probíhá úplně jinak, než jste možná zvyklí. U nás platíte pouze za výslednou fotografii, nedělíme focení na balíčky, ani na 15ti minutové intervaly.

 

Cenu si určíte Vy.

Cena je určena za výslednou fotografii. Odnášíte si pouze to co si sami vyberete a v úpravě na jaké se dohodneme.

Dělím fotografie jen na několik kategorií, takže není třeba se bát toho, že se do toho zamotáte.

      1. Standardní úprava fotografie

 

To jsou fotografie, na kterých řesím úpravy, jako je světlost, kontrast, ostrost a další nastavení, která by měla být samozřejmostí při každé úpravě. Dále retuš pleti v rozsahu odstranění pupínků, oparů a nežádoucích nedokonalostí v obličeji.

      2. Fine-art fotografie

 

Výtvarná fotografie je již daleko složitější disciplína a to nejen fotografická, ale i grafická. Zde je potřeba řešit spoustu nastavení jak při samotném focení, tak i nasledné retuši. Následná retuš jedné fotografie zabere někdy i nekolik hodin práce u grafického tabletu, kdy ručně dokresluji jednotlivé časti fotografie a fotku tvořím od základu znovu. 

 


Délka focení

Ta je u každého trochu jiná. Taxametr nepoužíváme Takže přijdete, dáte si kávu, vodu, nebo něco malého na chuť. Vizážistka Vás nalíčí a kadeřnice učeše … nebudu lhát, pro spoustu žen je toto chvíle, kterou si opravdu užívají

 

Focení

Při focení Vám velmi rádi pomůžeme a poradíme tak, aby výsledek byl takový, jaký si představujete. Samozřejmě máme k dispozici vlastní šatník s oblečením, které Vám můžeme zapůjčit. Disponujeme vším možným, od šatiček pro naše nejmenší, šaty na těhotenské focení, sukně a korzety pro dámy a spousty zajímavých doplňků a ozdob. Oblečení a doplňky hojně využíváme při fine – artové fotografii.


Výběr fotek

Po skončení fotografování snímky přebereme a odstraníme ty, které nejsou vhodné, ostré, nebo fotky, kde máte například zavřené oči …

Sami si následně vyberete fotografie, které chcete upravit a které dostanete.

Cena za fotografie