Pro své zákazníky využívám profesionální foto a retušovací techniku. Jsem majitelem fotoaparátu fullframe Nikon a tabletu WACOM pro následnou úpravu Vašich fotografií. Pevně věřím ,že pro své zákazníky jsem schopen vytvořit fotografie s dokonalou ostrostí a následnou úpravou ve formě retuše či fotomontáží, kterou si zaslouží.

Neříkám že kvalitní a drahá foto-výbava je zárukou kvalitní fotografie, to určitě ne. Jde především o schopnost fotografa vidět a cítit věci tak, aby výsledný úhel pohledu a tím i kvalita fotografií vyhovovala požadavkům a náročnosti zákazníka. Každopádně s kvalitní technikou je fotograf schopen tvořit věci tak jak je vidí on a jeho ,,nářadí,, se nestává jeho limitem ve vlastní tvorbě fotografií.

Nabízím Vám zde na svých stránkách svou práci a svůj úhel pohledu o kterém se můžete přesvědčit sami a na tomto základě máte možnost si objednat focení dle svého uvážení a potřeby.

Teď proč vlastně vytvářím tuto sekci Technika a retuš?

Důvod je jednoduchý … Název technika je trochu zavádějící, ale zvolil jsem je úmyslně. V mém případě a v tomto kontextu je slovo technika brána ne jako fotoaparát samotný, nebo cokoliv jiného, co můžete nakoupit v obchodě. Jedná se o techniku kreslení 😉 Již od mala jsem držel v rukách tužku a papír. Kreslil jsem vše co mne napadlo a stejně jako každý jsem měl v oblibě i dětské omalovánky. Toto mi vydrželo až do dob kdy jsem pořídil svůj první fotoaparát. V té době, jak již píši na úvodu mých stránek, byly aparáty jen analogové a kreslit (retušovat) do negativů bylo bráno za umění a ne každý toto dokázal. Dnes je již technika podstatně dál a je možné ,,kreslit,, do fotografií samotných. Nyní se tedy vlastně vracím zpět a spojuji to s čím jsem kdysi začal a tím co mne spolu s focením naplňuje …..

 

Představuji a nabízím Vám zde své služby v oblasti rekonstrukce starých a retuše nových fotografií.

V případě zájmu mne neváhejte kontaktovat